تفاوت های اساسی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

تفاوت های اساسی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

کلمه کلیدی تفاوت های اساسی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن
نام نویسنده آکادمی آموده
دپارتمان آموده
تعداد کلمات 973
مدت زمان مطالعه 9 دقیقه

در این مقاله بهترین آموزشگاه آرایشگری در مورد تفاوت های اساسی در میان میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن برای شما عزیزان همراه مطالبی را عنوان می کند.

امروزه زیبایی صورت موضوعی است که برای همه بانوان بسیار مورد توجه است در این میان از روشهای بسیار برای جوانسازی و پاکسازی پوست و از بین بردن لک وکک مک و جای جوش  استفاده می کنند.

خیلی از خانمها وقت زیادی را برای انجام آرایش صرف می کنند و همیشه دنبال راهی هستند که آنها را از آرایش همه روزه نجات دهد .به همین آرایش دائم با استقبال زیادی روبرو شد و جای خود را در بین خانمها باز کرد .

داشتن ابروهای پر پشت و زیبا دغدغه اصلی برای خانم ها است همه علاقمند هستند ابروهایی بی عیب و نقص داشته باشند .

میکروپیگمنتیشن راهی برای داشتن آرایش ماندگار در بین خانمها است همچنین میکروبلیدینگ برای افرادی که از فرم و حالت و کم پشتی ابروها ناراضی هستند بسیار موثر است.

در آموزشگاه آرایشگری آموده در اصفهان دوره تخصصی آموزش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن انجام می گیرد.

کلیه آموزشهای تخصصی در تمام شاخه های آرایش و پیرایش را می توان در این آموزشگاه گذراند.

تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

کادر مربیان حرفه ای زیر نظر استاد افشاری در کنار شما هنرجویان عزیز است.

تفاوت های اساسی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن دو روش جدید برای زیبایی بانوان است.میکروبلیدنیگ و میکروپیگمنتشن روش هایی بی خطر برای ترمیم ابرو هستند.

در مقاله بهترین آموزشگاه آرایشگری دراصفهان | دوره آموزشی میکروپیگمنتیشن دراصفهان و مقاله بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان | دوره آموزشی میکروبلیدینگ دراصفهان به طور کامل در مورد میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن صحبت کرده ایم .

در اینجا در مورد تفاوت های اساسی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن صحبت می کنیم.

کاربرد میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

میکروبلیدینگ، از روش‌های هاشور ابرو است.میکروبلیدینگ بسیار حالت طبیعی دارد.در میکروبلیدینگ درد و التهاب بسیار کم است. در بعضی مواقع از کرم های بی حس کننده استفاده می کنند.

ابزار میکروبلیدینگ وسیله‌ای به‌ نام بلید است که سوزن‌های چندتایی در نوک بلید، قرار دارد. کاربرد میکروبلیدینگ در قسمتهایی است که امکان هاشور زدن هست.

میکروبلیدینگ، برای پوستهای چرب استفاده نمی شود چون سوزن در عمق کم زده می شود.

موادی که در میکروبلیدینگ استفاده می شود ضد حساسیت است. درمیکروبلیدینگ چون مواد طبیعی استفاده می شود بعد از مدتی هیچ تغییر رنگی در آن دیده نمی‌شود.

کاربرد میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

در میکروبلیدینگ ابرو خطوط باریک که شبیه به تارهای ابرو در لا به لای ابرو زده می شود و ظاهری طبیعی ایجاد می کند.میکروبلیدینگ با فشار ملایم دست خطوطی تار به تار ایجاد می کند و حالت بسیار طبیعی به ابروها می بخشد.

میکروبلیدینگ ایمنی بالاتری دارد چون رنگدانه روی لایه های بیرونی پوست شما تزریق می شود و درصد حساسیت کمتر است. میکروبلیدینگ برای تقویت مژه نیز کاربرد دارد.

همچنین کاربرد بلید برای از بین بردن جای بخیه و از بین بردن لک ها و اسکارهای پوستی است.زخم های میکروبلیدینگ بسیار سطحی است
مدت زمان انجام میکروبلیدینگ بین 2 تا 3 ساعت بطول می‌انجامد.

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو در افراد مختلف متفاوت است تقریبا 12 ماه تا سه سال ماندگاری دارد .در پوست چرب بودن ماندگاری میکروبلیدینگ ابروها کمتر است.

میکروبلیدینگ، برای پوستهای چرب استفاده نمی شود چون سوزن درعمق کم زده می شود.
تمام وسایل برای انجام میکرو باید یکبار مصرف باشد. میکروبلیدینگ را کسانی که بیماری هپاتیت یا بیماری های ویروسی دارند انجام نشود.

میکروبلیدینگ ابرو برای تمام افراد انجام می شود و محدودیت ندارد. فقط خانمهای  باردار وکسانی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده میکنند انجام ندهند.

وقتی میکروبلیدنیگ ابرو انجام می دهید تا چند روز اول از خیس شدن ابروها خودداری کنید، از کارهای که باعث تعرق پوست می شود خودداری کنید. عرق کردن ماندگاری میکروبلیدینگ را کاهش می دهد.

میکروپیگمنتیشن را برای قرینه سازی لب و قرینه سازی ابرو سایه ابرو و هاشور و از بین بردن سفیدی لب یا سیاهی دور لب استفاده می شود.با میکروپیگمنتیشن شکستگی در ناحیه ابرو را هم ترمیم می کنیم.

ماندگاری میکروپیگمنتیشن

ابزار میکروپیگمنتیشن وسیله برقی است. میکروپیگمنتیشن به دلیل عمق تزریق پیگمنت ، ماندگاری زیادی دارد و برای پوستهای که تعرق زیاد دارند هم استفاده می شود .

میکروپیگمنتیشن برای ابروها و لب ها ، خط رویش مو و پوست سر استفاده می شود.در میکروپیگمنتیشن چون دانه های رنگ در عمق پایین تری تزریق می شود برای همین ممکن است حساسیت آلرژیک اتفاق بیوفتد.

بعضی برای درد میکروپیگمنتیشن از یک بی حس کننده موضعی استفاده می کنند. بعد از میکروپیگمنتیشن ممکن است ابرو تورم و قرمزی پیدا کنند که تا چند روز طول می کشد که از بین برود.

روش کاربرد میکروپیگمنتیشن برای اصلاح ابرو ترمیم ابروهای قدیمی، خط چشم و بن مژه، اصلاح لب، میکرو اسکالپ نیز است.میکروپیگمنتیشن برای کسانی که ابروهای کم پشت داشته و یا ریزش مو هستند مناسب است .

دردستگاه میکروپیگمنتیشن، احتمال برگشت خون به داخل دستگاه وجود دارد به همین دلیل حتما از وسایل یکبار مصرف استفاده کنید.
ماندگاری میکروپیگمنتیشن، بین 1 الی 2 سال است.

میکروپیگمنتیشن رنگ را به قسمت عمیق تری از پوست وارد می کنند به همین علت ماندگاری بالایی دارد.میکروبلیدینگ نسبت به میکروپیگمنتیشن خیلی زود بهبود میابد ولی ماندگاری کمتری دارد.

میکروپیگمنتیشن در بیشتر قسمتها می توان استفاده کرد ومحدودیت ندارد.عزیزانی که مشکلات مانند اگزما حساسیت پوستی ، هپاتیت دیابت یا بیماری قلبی، زنان باردار بهتر است انجام ندهند.

مهمترین تفاوت های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

وقتی رنگ‌های غیر طبیعی در این کار استفاده می شود تغییر رنگ ،کاهش ماندگاری و حساسیت پوستی ایجاد می‌شوند. ماندگاری میکروپیگمنتیشن بیشتر از میکروبلیدنیگ است زیر در این روش رنگدانه ها به عمق بیشتری از پوست نفوذ می کنند.

یکی از موارد مهم در این کار مراجعه به مکانهای مناسب که هم از نظر بهداشتی هم از نظر حرفه ای بودن کار تضمین شده باشد. برای اموزش و انجام میکرو بلیدینگ و میکرو پیگمنتیشن به مراکز آموزشی حرفه ای مراجعه کنید .

در آموزشگاه آرایشگری آموده به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان زیر نظر متخصصین کارآزموده آموزش می‌بینید.

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *