بهترین آموزشگاه آرایشگری دراصفهان

آموزش گریم و میکاپ

گریم و میکاپ

از زمان های قدیم و در تمدن های مختلف بانوان برای زیبایی صورت از آرایش اسـتفاده می کردند. در آن زمان مواد آرایشی را از موادی کاملاً طبیعی به دست می آوردند.
امروزه نیز از مواد آرایشی برای زیبا سازی چهره استفاده می شود. آرایشگرهای حرفه ای با شناخت نوع پوست مشتری مواد مناسبی را استفاده می کنند. برخی از این مواد علاوه بر زیبایی، مشکلات پوستی را نیز برطرف می کنند. یک آرایشگر خوب باید از انواع پوست و مواد موجود در لوازم آرایشی آگاهی کامل داشته باشد.
دوره های آموزشی گریم ومیکاپ از پرطرفـدارترین دوره های آموزش آرایشگری است. آموده یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشـگری در اصفهان است که دوره‌های کامل آموزش گریم و میکاپ  را ارائه می دهد.

بهترین آموزشگاه آرایشگری دراصفهان

آموزش گریم و میکاپ

تعرفه دوره های آموزشی گریم و میکاپ

2,000,000تومان
دوره آموزشی گریم و میکاپ

گریم و میکاپ از پرطرفدارترین دوره های آموزشی حرفه آرایشگری است که در آن متعادل سازی ساختار صورت آموزش داده می شود. مدت زمان این دوره 8 ساعت است و پیش نیازی ندارد.

2,150,000تومان
دوره آموزشی گریم و میکاپ عروس

یکی از زیباترین بخش های حرفه ی آرایشگری، گریم و میکاپ عروس است. آموزشگاه آموده، این دوره را به صورت حرفه ای ارائه می دهد. این دوره پیش نیاز ندارد و طول دوره 30 ساعت است.

1,200,000تومان
 آموزش آرایش و پیرایش

دوره آرایش و پیرایش یکی از کامل ترین دوره های آموزش آرایشگری است که هنرجو را برای ورود مستقیم به بازار کـار آماده می کند. این دوره پیش نیاز ندارد و آموزش آن 14 ساعت می باشد. 

800,000تومان
آموزش گریم کودک

 این دوره همان چهره پردازی کودک است که به گریم کودک اختصاص یافته است. این دوره پیش نیاز ندارد و مدت زمان آموزش آن 10 ساعت می باشد.

 1,200,000تومان
دوره آموزشی خود آرایی

آموزش خودآرایی یکی از دوره های جذاب آموزش آرایشگری است. این دوره علاوه بر آرایشگران، خانم های دیگر را نیز به خود جذب کرده است. این دوره آموزشی پیش نیاز خاصی ندارد و طول مدت دوره 10 ساعت است. 

آموزش گریم و میکاپ

ثبت نام آنلاین

به منظور ثبت نام در هر یک از دوره های آموزشی فوق بر روی لینک ثبت نام آنلاین کلیک کنید.