آموزش خدمات ناخن

خدمات ناخن

زیبایی ناخن ها و مطابقت آن با رنگ لباس یکی دیگر از خدمات آرایشی است که بانوان زیادی به آن علاقه دارند. امروزه از طرح های مختلف و رنگ های متفاوتی در طراحی ناخن استفاده می شود.

دوره های آموزشی خدمات ناخن از پرطرفـدارترین دوره های آموزش آرایشگری است. آموده یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری در اصفهان است که دوره‌های کامل آموزش خدمات ناخن را ارائه می دهد.

آموزش خدمات ناخن

تعرفه دوره های آموزشی خدمات ناخن

1,000,000تومان
 آموزش طراحی ناخن

دوره آموزشی طراحی ناخن شامل زیبایی شناسی، هارمونی رنگ ها، روش های طراحی ناخن، نحوه ی انجام طراحی ناخن و حرکت مناسب دست می شود. این دوره پیش نیاز ندارد و در 8 ساعت آموزش داده می شود.

500,000تومان
آموزش پدیکور و پارافین تراپی

دوره آموزش پدیکور به صورت تخصصی در دو گروه زیبایی و درمانی ارائه می شد. در پدیکور زیبایی با آناتومی ناخن و پا و طریقه ی صحیح دورگیری و پدیکور خشک و … را آموزش می بینید. پیش نیازی ندارد و طول دوره 4 ساعت است. 

750,000تومان
آموزش کاشت ناخن (مقدماتی)

در این دوره برای شناخت انواع ناخن و کار با انواع سوهان، حالت و حرکات مناسب، میزان فشار مناسب برای ناخن ها و …آموزش داده می شود. طول دوره 8 ساعت است و پیش نیاز ندارد. 

1,100,000تومان
آموزش کاشت ناخن (پیشرفته)

آموزش انواع کاشت پودر کریستالی، شاین، کاشت گریم، آموزش مدل طراحی و … در این دوره آموزش داده می شود. پیش نیاز این دوره کاشت ناخن مقدماتی و طول دوره 14 ساعت است.

آموزش خدمات ناخن

ثبت نام آنلاین

به منظور ثبت نام در هر یک از دوره های آموزشی فوق بر روی لینک ثبت نام آنلاین کلیک کنید.