آموزش خدمات مو

خدمات مو

موی افراد نقش اساسی در زیبایی آن ها دارد. برای خانم ها داشتن موی مرتب و زیبا از اهمیت زیادی برخوردار است. این حساسیت برای حضور در محافل و جشن های مختلف بیشتر می شود.

 یک آرایشگر حرفه ای علاوه بر مهارت کامل در کوتاهی مو، باید توانایی پیرایش مو افراد را داشته باشد. همچنین باید از انواع مدل های جدید و به روز دنیا نیز آگاهی داشته باشد. آموده یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری در اصفهان است که دوره‌های کامل آموزش خدمات مو را ارائه می دهد.

آموزش خدمات مو

تعرفه دوره های آموزشی خدمات مو

1,800,000تومان
 دوره آموزشی شینیون مو

مهارت آرایشگر در شینیون حرفه ای مو، مشتریان زیادی را به آرایشگاه جذب کند. این دوره پیش نیازی ندارد و در آموزشگاه آموده، به طور حرفه ای و در مدت 10 ساعت آموزش داده می شود.

1,800,000تومان
دوره آموزشی شینیون موی عروس

از آنجا که آرایش عروس از حساس ترین کارهای آرایشگر است، این دوره به آموزش شینیون موی عروس اختصاص یافته است. این دوره پیش نیازی ندارد و طول دوره آموزشی 10 ساعت است. 

700,000تومان
دوره آموزشی براشینگ مو

در دوره ی براشینگ مو، نحوه آماده سازی مو، استفاده اصولی از سشوار، ویو و سایر ابزارهای حرارتی آموزش داده می شود. زمان این دوره 5 ساعت است و پیش نیاز ندارد.

2,200,000تومان
آموزش صاف کردن مو

در این دوره هنرجو می آموزد بدون آسیب زدن به مو، بالاترین حد صافی و احیا مو را به مشتری ارائه می دهد. این دوره پیش نیازندارد و مدت دوره 10 ساعت است.

1,200,000تومان
دوره آموزشی کوتاهی مو

پس از اتمام دوره هنرجو وارد بازار کار می شود. این شامل نکات کلی برای کوتاه کردن مو است. دوره آموزشی کوتاهی مو پیش نیاز ندارد و مدت زمان آن 12 ساعت است.

700,000تومان
آموزش کوتاهی موی کودک

ابتدا نکات کلی کوتاه کردن مو آموزش داده می شود. سپس هنرجو نکاتی برای کوتاهی موی کودک را می آموزد. این دوره پیش نیاز ندارد و مدت زمان آن 10 ساعت است.

1,500,000تومان
دوره آموزشی رنگ و مش (مقدماتی)

ابتدا آموزش پایه رنگ کردن به صورت تئوری به هنرجو داده می شود پس ازآن دوره عملی آغاز می شود. طول این دوره 10 ساعت است و پیش نیاز ندارد.

 3,500,000تومان
دوره آموزشی رنگ و مش (پیشرفته)

هنرجو مش با فویل، ترمیم مش، دکوپاژ، انواع لایت، ترکیب رنگ، رنگ کردن مو و … را آموزش می بیند. ثبت نام در این دوره پیش نیاز خاصی ندارد و زمان آموزش 28 ساعت است.

700,000تومان
آموزش بافت مو

یاد گرفتن مدل های جدید، یکی از مهم ترین قسمت های بافت مو است و باعث پر رونق شدن کسب و کار می شود. ثبت نام در این دوره پیش نیاز خاصی ندارد و زمان آموزش 5 ساعت است. 

آموزش خدمات مو

ثبت نام آنلاین

به منظور ثبت نام در هر یک از دوره های آموزشی فوق بر روی لینک ثبت نام آنلاین کلیک کنید.