انواع سبک های شینیون مو

انواع سبک های شینیون مو

کلمه کلیدی انواع سبک های شینیون مو
دپارتمان آموده
تعداد کلمات 779
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه

در این مقاله بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان در مورد انواع سبک های شینیون مو صحبت می کند. آراستگی و زیبایی مو موضوعی است که برای بانوان بااهمیت است، بخصوص در هنگام برگزاری مراسم که بستن و جمع کردن مو چهره شخص را زیباتر و جذاب تر می کند.

امروزه مدل های شینیون مو تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است و این مدل ها تمام سلیقه ها را در بر می گیرد و بانوان می‌توانند هر مدل را بنا به سلیقه و اندازه مو خود انتخاب کنند.

انجام شینیون مو بنا به سلیقه مشتری احتیاج به تخصص و تجربه کافی دارد، اگر شما عزیزان علاقمند به یادگیری شاخه شینیون مو هستید، کافیست برای ثبت نام به آموزشگاه آموده مراجعه کنید.

آموزشگاه آموده برگزار کننده دوره های آموزشی رنگ و مش حرفه ای، دوره تخصصی میکروپیگمنتیشن، دوره حرفه ای شینیون مو، دوره بافت تخصصی مو، دوره کاشت ناخن است.

سبک های شینیون مو

همچنین دوره کوتاهی مو، کار با موزر، دوره طراحی حنا، دوره اپیلاسیون بدن، دوره میکاپ و گریم صورت، دوره اصلاح و ابرو، دوره لیفت و لمینت مژه و ابرو، دوره کاشت و اکستنشن مژه، دوره خودآرایی چهره در این آموزشگاه برگزار می شود.

انواع شینیون مو

شینیون مو کلمه ای فرانسوی است که به معنی جمع کردن مو در پشت سر است و به بستن و طراحی مو نسبت به مدل انتخابی شینیون گفته می‌شود.

شینیون مو باعث زیبایی و جذابیت بیشتر چهره می شود، انتخاب مدل مو باید براساس مدل لباس و سبک آرایش و اندازه مو انجام شود. در هرکدام از انواع سبک های شینیون مو با استفاده از اصول خاصی، مو را به بهترین صورت شکل می دهند.

شینیون مو با توجه و نظر مشتری و راهنمایی آرایشگر انجام می شود، از پروتز مو و موی مصنوعی بنا به نیاز مشتری استفاده می شود که البته این کار نیاز به تجربه زیادی دارد.

انواع شینیون مو

سبک های مختلف شینیون

یکی از انواع سبک های شینیون مو، مدل کلاسیک است که در عین سادگی زیبایی خود را دارد، در این نوع شینیون بدون هیچ ابزار خاصی مو در پشت سر بسته می شود.

افرادی که موهای کوتاهی دارند و علاقمند هستند شینیون بزنند، می توانند با استفاده از موهای مصنوعی که با اکستنشن به سر وصل می‌شود، مدل های خاص و زیبایی را انتخاب کنند. شینیون مو با انواع پوتز بیشتر مخصوص افرادی است که موها کم و کوتاهی دارند.

شینیون مواج مدلی است که با استفاده از اسپری بدون استفاده از سنجاق به مو شکل می دهند. در شینیون مواج از سنجاق استفاده نمی شود و  موها را به صورت لایه هایی جدا کرده و با اسپری حالت می دهیم. در این شینیون فقط از اسپری نسبت به جنس مو استفاده می شود.

شینیون بافت جلوه زیبایی به موها می دهد، انجام بافت مو همراه با شینیون باعث زیبایی بیشتر کار می‌شود. در بعضی از انواع شینیون ها مثل شینیون رومی مو بافته می شود.

شینیون خطی از انواع سبک های شینیون مو است که توجه اغلب افراد را به خود جلب می کند و شما می توانید در مهمانی ها و مجالس از این نوع شینیون استفاده کنید. در شینیون کاغذی یا خطی با استفاده از اسپری های خاص مو را به حالت کاغذی در می‌آورند.

سبک های شینیون

برای کسانی که لباس با یقه باز می پوشند شینیون های باز یا باز و بسته انتخاب درستی است، بعضی افراد حالت جمع مو را دوست ندارند و موهای بلندی دارند.

جمع کردن حجم مو رو سر باعث می شود که سر سنگین شود به همین علت شینیون های باز برای این افراد مناسبتر است در پایان با استفاده از تزیینات زیبا موها را زیباتر می کنند.

شینیون با تور یکی از مدل های است که شخص می تواند خلاقیت زیادی در پیچش مو انجام دهد و با ترکیب مدل های مختلف شینیون بر زیبایی آن بیافزاید.
در شینیون حرارتی مو را با دستگاههای حرارتی مثل سشوار، اتوی مو، بابلیس شکل می دهند، این مدل نسبت به سایر مدل ها دوام بیشتری دارد چون با وسایل حرارتی حالت مو را لایه به لایه تثبیت می کنند.

در مدل فرانسوی تمام حجم مو را بر روی سر شکل می‌دهند و این شینیون مخصوص موهای بلند است. موها را به صورت حلزون مانند روی سر شکل می دهند و در عین سادگی زیبایی موها را دوچندان می کند.

اگر شما عزیزان دوست دارید انواع سبک های شینیون مو را آموزش ببینید با شرکت در دوره آموزش تخصصی شینیون مو در بهترین آموزشگاه آرایش و پیرایش در اصفهان می توانید حرفه ای شوید و وارد بازار کار شوید.

خانم افشاری مدیریت آموزشگاه آموده با کادری از مربیان حرفه ای در خدمت شما هنردوستان عزیز است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *